20. hafta hamilelik halleri...

Bu hafta evi bebişe göre ayarlamak için köklü bir gardrop değişimine gidiyorum, eski gardrop gidip yerine daha büyüğü geliyor (kendi odama sığma cezası verdim kendime).. tabi eskiyi boşalt; yenisi gelene kadar bütük kıyafetler ortada kalsın vb. nedenlerle ev savaş alanı gibi; ikinci bir emre kadar misafir kabul edemiyorum :))

2. trimesterdeyim ama kafalar hala bulutlu; sağlıklı gıda tüketim takıntım sonunda şekeri de paketli kullanıyorum BKNZ :))










Balık tüketmek lazım dediler; çok sevmem ama bari yiyeyim dedim; mikrodalgada balık pişirdim. Kızarmıyor ama gayet güzel pişiyor sebzelerle birlikte (domates, kuru soğan, biber,mısır ve defne yaprağı ile z.yağı ve k.biber-tuz ekledim sadece.. 800 W 10-12 dk)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hamile olmana çok sevindim uzun bir süre ara verdim ben de bloga,ve 3,5aylık miniş kızımla dödüm yeniden seni çok iyi anlıyorum.Kesinlikle evi dip bucak gözden geçirmeli ve tüm kullanılmayanları elden çıkarıp bebişin odasını sadece ona ait olacak şekilde ayarlamanı tavsiye ederim inan doğunca her şeyin ucu bucağı kaçıyor ister istemez hazır olmak şart.Bebeğini sağlıkla kucağına almanı diler,keyifli hamilelikler dilerim.